tisdag, juli 04, 2006

Darlings!!!

Lessen att jag varit en sån toksopa på att skriva här de senaste veckorna, tiden har gått för fort för mig... samtidigt som jag har världens segaste internet här på landet...

Har varit här i mer än två veckor nu och självklart har det hänt massor. Är så konstigt att vara i Sverige igen. Svårt att skriva om, eftersom jag inte riktigt vet vad jag känner eller tänker... försöker bara flyta med...

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Har det bra i alla fall, trots vissa svårigheter med att anpassa mig till ett inrutat sverigeliv igen.

Det är varmt, nästan santiagosommarvarmt. Jag njuter, men ser fram emot att komma till Santiago igen. Har trots allt mitt liv där nu.

Ska försöka föräta mig på mina vänner innan jag åker tillbaka.

Saltlakris är mums!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kom å ät då!!!

8:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Det är så bra så att du är här med oss i Sverige nu och ett tag framöver. Kul at vi kunde ses förut! Hoppas vi hinner ses nåt mer innan du åker!

6:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home