lördag, mars 25, 2006

gnälltant

Igår blev en besvikelse. Hade stora förväntningar... trodde verkligen att jag skulle få uppleva något speciellt... men det var mest bara prutt!

Första dumma... snorlång kö för att komma in, så vi stod i dammet och väntade i en timme.

Andra dumma... när vi väl kom in låg gräslukten som en tät dimma i hela lokalen, visst folk får röka på hur mycket de vill för min del... men måste alla runtomkring mig göra det samtidigt?

Tredje dumma... politiska tal tre gånger under kvällen, visst... det är bra att han har en politisk agenda... men måste konserten brytas upp flera gånger av långa tal, jag var ju där för att lyssna på bra musik...

Fjärde dumma... det var ingen bra musik... de få låtar jag kände igen förstörde han med dryga skarytmer... vilket han gjorde med alla låtarna, så allt lät lika... typiskt tråkigt!

Om ni undrar... såg Manu Chao igår... och jag har blivit en gammal gnällig kärring!