måndag, mars 20, 2006

glad

AAAaaaaahhhhhhhaaa!!!!!

Kände bara att jag ville göra ett litet glädjerop så här nu innan jag ska krypa ner i sängen. Allt har varit så bra idag och jag vet inte ens varför. Har egentligen inget att vara speciellt glad över, men ändå... det snurrar runt i min mage och jag kan inte sluta le.

Det kan inte bara vara det nya Prison Break avsnittet... Det kan inte bara vara Sin City...

Tja, jag har inte enbart tittat på tv idag... bara lite.

Sov dåligt och var tvungen att gå upp tidigt, skulle köra pappa till jobbet... vilket visade sig vara lönlöst eftersom vi efter en kvart inte ens hade kommit ut på motorvägen och därför vände tillbaka hem igen. Gjorde spanskan jag inte gjort igår. Hade lektion i tre timmar... blev mosig, mycket mosig. Kom inte närmare verben... känns som om de distanserar sig mer och mer för varje dag. Helt enkelt inget att vara glad för!

Men jag är glad... så glad!!! Puss Puss

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

shit vad du är bra erika och herregud vad jag vill kolla på prison break. när du är glad är jag glad, skönt det där med timing, inte sant?

5:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home