måndag, maj 29, 2006

tittar bara på film

Nu börjar det dra ihop sig för hemresa. Familjen åker på måndag och tio dagar senare befinner jag mig i Sverige igen. Sverige... oj... känns långt borta... men jag längtar verkligen efter fiskbullar nu!

Helgen har som vanligt passerat svindlande fort. Kunde inte motstå mitt favoritställe Clandestino i fredags när Nadine berättade att hon skulle dit... så det blev utgång igen, inte helt oväntat...

I lördags blev det därför filmtittande... Match Point, riktigt bra! Mer film även igår då vi äntligen kom oss iväg på bio, å vilken bio sen... riktig mastodontduk!! Passade bra eftersom vi såg X-men 3, vilken också var riktigt underhållande. Undrar om jag egentligen gör något annat än tittar på film...

Jo då... idag var det måndag igen, vilket innebär en del bilkörande för min del... har även en del saker att fixa innan måndag, mamma börjar bli liiiiite stressad nu... men det är kanske inte så konstigt... Puss