lördag, maj 20, 2006

clandestino

Trött och sliten sitter jag här nu på lillebrors rum för att ge er en liten update. Utgången igår blev hårdare än väntat...

Bjöd hem några vänner på middag igår. Mysig chilensksvensk middag med jansson och snaps... kanske en för mycket.

Gick vidare ut i Bellavista, mitt nya favoritutgångsområde, till min nya favoritugångsbar Clandestino. Lagom stort. Lagom hög musik. Bra musik. Trevligt folk. Ett ställe där man faktiskt kan prata och dansa utan att varken bli döv eller missa halva konversationen. Gillar!

Jag och lillebror lyckades hålla igång längst. Blir fortfarande lika förvånad av att titta på klockan när jag kommer hem... hur lyckas jag orka vara ute tills halv sex på morgonen?

Lillebror är ute idag igen... jag böjar dock bli gammal och har istället sett dålig film med mamma. Lika bra det.

Nu är det sovdags för mig... Puss Puss

2 Comments:

Blogger ecka said...

Självklart!! Det styr vi upp! Har ni bestämt datum för flytt??

12:15 em  
Blogger ecka said...

Kalas!!!!

2:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home